Pravidla chování na nástěnce:

  • Nepište sem žádosti nebo odkazy na stáhnutí Worms 3D/Worms 4 a o CD klíče na tyto hry! Všechny tyto věci budou neprodleně smazány!
  • Spam, obtěžování a různé další "prohřešky" budou také permanentně mazány.
Jméno či přezdívka:
Text zprávy:
Kolik je 2 krát 9? :-) :-D ;-) 8-) :-P :-( :-O :roll:

Stránky:   1 |  2 |  3 |  4 |  5 |  6 |  7 |  8 |  9 |  10 |  11 |  12 |  13 |  14 |  15 |  16 |  17 |  18 |  19 |  20 |  21 |  22 |  23 |  24 |  25 |  26 |  27 |  28 |  29 |  30 |  31 |  32 |  33 |  34 |  35 |  36 |  37 |  38 |  39 |  40 |  41 |  42 |  43 |  44 |  45 |  46 |  47 |  48 |  49 |  50 |  51 |  52 |  53 |  54 |  55 |  56 |  57 |  58 |  59 |  60 |  61 |  62 |  63 |  64 |  65 |  66 |  67 |  68 |  69 |  70 |  71 |  72 |  73 |

Stružák12509. 01. 2008 12:13:01
:D Na jednu stranu rozhodně změna k lepšímu, na druhou stranu je trošku divný měnit pravidla turnaje před nejdůležitejšími zápasy. :roll: Přestože jsem přesvědčenej, že všichni zúčastnění změny uvítají, je to maličko zvláštní.
Paulos12408. 01. 2008 14:02:01
ZMĚNA PRAVIDEL PRO FINÁLE A BOJ O 3. MÍSTO: Každý hráč má 6 wormíků, aby byla hra napínavější a hlavně trochu o něčem jiném než o sudech!!! ;)
Paulos12308. 01. 2008 13:21:01
Neboj, zápas o 3 místo se tady hraje ;) Ještě dneska dodělám část play-off ;)
Kozmicz12207. 01. 2008 21:55:01
Druhé semifinále:

Kozmicz - Soustruh 2 : 1

Kozmicz sice zaváhal v jedné hře, ale nakonec se stal druhým finalistou a změří síly opět s Gismem (kterého ve skupině porazil)
Soustruh bude hrát o třetí místo s Breakmasterem (jestli se teda zápas o třetí místo v tomto turnaji hraje ;-) )
Kozmicz12105. 01. 2008 17:36:01
Na tuto zprávu rád zareaguji.

Ano, co se týče tohoto turnaje o [u]čtyřech wormíkách[/u] je to celkem furt o tom samém, ale nemusí to tak být vždy. Škoda, že nikdo z vás neviděl zápas Kozmicz - Gismo, ale ten byl uplně o ničem jiném, než ostatní zápasy.

Když se ale hraje o šesti wormíkách, hra je přeci jen o něčem jiném. Vyhrát se nedá pak jen díky sudům a paličkám (teda jako dá, ale chce to mít velké štěstí)
To co jsem napsal, jsi asi špatně pochopil,nebo spíš já jsem to špatně napsal, ale doufám, že chápeš, co tímto myslím. Kdyby ne, moje ICQ znáš :-D

Pravidla se čtyřmi wormíky ale respektuji a přestože já i gismo preferujeme 6 wormsů, zápas jsme hráli dle pravidel se čtyřmi červíky. ;-)
Stružák12005. 01. 2008 17:24:01
Mě jenom udivuje Kozmicz. :-D Když jsme hráli, tak konverzace byla zhruba následující:
já: W4 jsou někdy trochu monotónní, je to jenom o tom najít nepřítele, přtáhnout sud a vystřelit
kozmicz: jo, přesne :-D a to mě na tom právě hrozně baví :-D

a když si píšem tady, tak je situace najednou jiná:
já: Klasický tahy jako 90% ostatních.
kozmicz: Wormse hraji každej den, věř mi, že kdyby ta hra byla furt o tom samém, tak bych ji nehrál.

Taky vám připadá, že si Kozmicz trošku protiřečí, nebo jsem sám, kdo si to myslí? :-)

K otázce barelů a sudů, částečně bych souhlasil s návrhem Paulose (ve schématu pouze jedno lano a ať zůstane na každým z nás, jak ho využije). Miny a sudy bych na mapě nechal. Jak říkal Kozmicz, je to běžný standard. Rozhodně jsem ale stotožněnej s názorem, že současný stav je (vzhledem k počtu lan, min a sudů) nepraktický. Jenda z věcí by se měla omezit. Jinak gratulace Gismovi k postupu do finále. ;-)
Gismo11905. 01. 2008 16:42:01
semifinále:

Breakmaster - Gismo 0 : 2

Gismo je tak prvnim finalistou a dokazuje, že ve W4 je profík.
Kozmicz11805. 01. 2008 11:25:01
Jako lano, barely a miny to prostě patří ke stylu standart, nevím proč bychom to měli měnit. To je jako kdyby někdo furt používal bazooku a pak by ji měl ve hře třeba jenom jednou.

PS: W4 hraju po netu furt a každej dobrej hráč, staví taktiku na barelech a minách. (paličky já nemám rád, ale prostě to patří ke hře, je to určitá taktika, člověk je musí použít ve správný čas na správného wormse
Break11705. 01. 2008 07:55:01
Paulos: nesouhlas... já spíš navrhuju zakázat barely a miny protože ninja lano je pořád v některých situacích klíčové (npř: překonání padacího mostu na ,,Gismově" hradě, Možnost skoku na vzducholoď na mapě ,,fair play", atd) zvlášť když dojde Jetpack/lektvar Pokud by se barely omezili byla by ale dalsi zvyseni počtu cervu nezbytna...jelikoz jediny zpusob jak zabit stovkovyho cerva by byl hodit ho do vody.
Paulos11605. 01. 2008 07:36:01
No jo, moje chyba, že jsem tam dal jen 4 červy :) Ale lano by se omezit nějak dalo - vytvoříme speciální schéma, kde budou např. jen 2 lana nebo dokonce jedno. A ještě jen s jednou paličkou :-P Počet barelů a min ve hře neovlivníš, leda že by sis je vypnul :)
Kozmicz11505. 01. 2008 00:18:01
Stružák: Možná je to tím, že W4 nehraješ každej den. Jak zde již napsal Gismo, zápas o čtyřech členech je jen o barelech a paličkách, nic víc se ani stihnout skoro nedá. Za to, když je wormíků 6, lano se vypotřebuje (barely proto nehrají potom tak velkou roli), paličky jsou jen 2 a pak už je to hlavně o taktice. Wormse hraji každej den, věř mi, že kdyby ta hra byla furt o tom samém, tak bych ji nehrál.
Já tedy nehraji moc často styl standart, hraji jiný styl, který mi jde upe nejvíííc, tam si dovolím různé triky atd. Standart hraji jen v turnaji a v lize, takže se snažím hrát na jistotu a jelikož se čtyřma wormíkama je jistota barely, miny a paličky.....

Každopádně, věř mi, že kdyby jsi hrál W4 furt, přišel by jsi na plné využití všech zbraní.... ;-)
Stružák11405. 01. 2008 00:05:01
Tady vůbec nejde o nějakou hořkost porážky. :roll: Tady jde o systém. :-) Mě je úplně šumafuk, jestli jsem prohrál nebo ne. Koneckonců do turnaje ve W4 jsem přišel jako autsajdr a mohl jsem jedině překvapit. Nestalo se - nevadí.

Asi bude spíš problém ve schématu no. Určitě by to chtělo omezit lano nebo počet min a sudů na mapě (ve WA to jde - nevím jak daleko jsou v tomhle W4). Ta hra má určitě něco do sebe, jenom ji chce vyšperkovat. Vemte si, že WA jsou myslím z roku 1999 a teprve po 7-8 letech se začínají blížit dokonalosti.

Jenže pochybuju, že se dočkáme dokonalosti W4 v roce 2015, protože se (podle mého) na hře pracovat nebude. :( Team17 se místo toho bude soustředit na další a další hry. Ale třeba se najde nějakej vývojář, který na W4 zapracuje no. WA se takhle chopili Deadcode s CyberShadowem a podívejme se, kam až hru dotáhli. 8-)


Osud W4 je ve hvězdách.
:-O
Gismo11304. 01. 2008 22:15:01
Myslim si, že to že je hra příliž monotonní je do určité míry způsobeno tím, že jsou ve hře jen 4 červi. To pak člověk jen použije barely a zapaličkuje a to je vše. Člověk při špatném začátku je odsouzen k prohře. Když se hraje se šesti, tak se provaz vyplýtvá a paličky se použijou maximalně dvakrát, a tak zbýva místo pro improvizaci. Hra se tak nestáva už příliž monotonní. Proto jsme zvolili v lize hru se šesti červy.
Kozmicz11204. 01. 2008 21:15:01
Tomu se říká hořkost porážky.... :-D
Stružák11104. 01. 2008 20:43:01
Jenom doplním výsledek já vs. Kozmicz 0:2.

Klasickej zapás, kterej probíhal jako všechny ostatní. Klasický tahy jako 90% ostatních. Najít nepřítele, přitáhnout sud, přitáhnout minu nebo vystřelit. Možná je to chyba hry, možná chyba schématu, ale za současný situace mi hra přijde neskutečně monotónní. :roll: WA má 84 zbraní a řekl bych, že drtivá většina je v akci pořád. Za dobu mého působení v turnaji W4 jsem v akci viděl zbraní možná deset. :(

Do dalších turnajů bych navrhoval změnu schématu, nebo alespoň tahání min a sudů nějakým způsobem omezit (třeba že každý hráč může na jedné mapě pohnout jednou minou a jedním sudem). Aktuální stav mě spíše od hraní W4:M odrazuje, než aby mě motivoval. :(
Paulos11004. 01. 2008 19:59:01
Protože o semifinále je už rozhodnuto, mohou jeho aktéři hrát zápasy s protivníkem ;)
Breakmaster10904. 01. 2008 17:49:01
Sázková kancelář

Breakmaster-Gismo
Kozmicz-Soustruh

opište a doplňte PŘESNÉ výsledky uvidíme kdo to nejlíp odhadne :-)


moje tipy:
Breakmaster-Gismo 1:2
Kozmicz-Soustruh 2:0
Paulos10804. 01. 2008 13:25:01
cituji Gisma: "S takovou formou asi Kozmicze neporazim. :-("
S touhle formou jsi teda Kozmicze opravdu neporazil ;)

Dohrejte ten zápas, Stružáku a Kozmiczi, ať už může začít semifinále ;) Já jsem se už předem vzdal naděje, protože žádnou nemám jako :-D
Kozmicz10704. 01. 2008 07:00:01
No, ale nejdřív by jsi mě stejně musel porazit :-P

V sobotu mám celý den čas, tak budu čekat, že se mi ozveš Stružáku ;-)
Stružák10603. 01. 2008 22:31:01
Ha. Takže když bych nááááhodou porazil Kozmicze (zahrajeme zejtra nebo přes víkend asi) porazil 2-0, tak budeme mít v naší skupině 3 lidi po 4 bodech. :-D Potom předpokládám, že postoupí dva s nejlepším skóre, že? Čili pro mě konečná tak jako tak. :-D

Stránky:   1 |  2 |  3 |  4 |  5 |  6 |  7 |  8 |  9 |  10 |  11 |  12 |  13 |  14 |  15 |  16 |  17 |  18 |  19 |  20 |  21 |  22 |  23 |  24 |  25 |  26 |  27 |  28 |  29 |  30 |  31 |  32 |  33 |  34 |  35 |  36 |  37 |  38 |  39 |  40 |  41 |  42 |  43 |  44 |  45 |  46 |  47 |  48 |  49 |  50 |  51 |  52 |  53 |  54 |  55 |  56 |  57 |  58 |  59 |  60 |  61 |  62 |  63 |  64 |  65 |  66 |  67 |  68 |  69 |  70 |  71 |  72 |  73 |

© Pavel Valach, Martin Stružský 2006 - 2013 | návštěvnost | hosting
Worms 3D, Worms Forts: Under Siege, Worms 4: Mayhem © 2003 - 2005 Team17 Software, Team17 Software, Worms 3D, Worms Forts: Under Siege a Worms 4: Mayhem jsou ochrannými známkami Team17 Software Limited.
Původní návrh Andy Davidson. © 2005 The Codemasters Software Company Limited.